23 Ekim 2012 Salı

SİZE ZEHİR VEREN ELLER KIRILSIN!


22 EKİM'DE LİMAN BÖLGESİNDE BAKTIĞIMIZ KÖPEKLER
CANİ, SAPIK, AŞAĞILIK BİRİ TARAFINDAN SİNSİCE ZEHİRLENDİ.
 NE İSTEDİNİZ ONLARDAN? EN KÜÇÜK SALDIRGANLIKLARI BİLE YOKTU ! AŞAĞILIK PİSLİK, BİRAZCIK YÜREĞİN VARSA ÇIK ORTAYA "BEN YAPTIM DE! " SENDE O YÜREK NE GEZER. SEN ANCAK, KÖR KARANLIKTA, ORTALIKTAN EL AYAK ÇEKİLMİŞKEN ALÇAKÇA YAPARSIN İŞİNİ. AMA BUGÜN NE YAPTIYSAN, FAZLASIYLA ÖDEYECEKSİN BEDELİNİ! SENİN VE EN ÇOK SEVDİĞİNİN AKİBETİ DE BÖYLE OLSUN! CAN EVİNDEN VURULASIN!


Bana benzeyen biri aldı canını,
alışmıştın
bana benzeyen birilerinin elleriyle beslemesine seni,
o bana benzeyen biri çağırdığında
kuyruğunu sevinçle sallayarak koştun,
son yemeğine
ve bana benzeyen biri uzaklaşırken
gecenin karanlığında
vücudun parçalanırken acı içinde
hayal kırıklığıyla son kez baktın
bana benzeyen,
gövdesi insan
ama
ruhu aşağılık
olan o karanlık yaratığa
ve ben hayatta en çok
onunla olan benzerliğimden utanıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder