14 Ağustos 2012 Salı

SERKAN BEY! ONLAR SANA EMANET, ONLARI AÇ BIRAKMA!

ONLAR ÖNCE BELEDİYEYE SONRA BELEDİYENİN GÖREVLENDİRDİĞİ ELEMANIN İNSAFINA EMANET.
OTELLERDEN ALINAN YEMEK YETMEDİĞİ İÇİN AÇ KALIYORLAR.
YOKSA GÖREVLİLER Mİ İHMAL EDİYOR? 
BARINAK GÖREVLİSİ, KURU MAMA AZALDIĞI İÇİN BİTMESİN DİYE ONU DA VERMEMİŞ OLMALI Kİ, KURU EKMEĞE SALDIRDILAR.
GERÇEKTEN ÇOK AÇ OLDUKLARINI GÖRMEK İÇİN YAŞAMANIZ LAZIM.

11 Ağustos Pazartesi günü barınağa yaptığım ziyaretde, onlara süt ve komşularımın verdiği bayat ekmekleri götürmüştüm. Ekmekleri ıslatıp, üzerlerine süt dökmek için döndüğümde ekmekler tükenmişti.:(( Bu yaz barınağa çok sık gittiğim halde onları hiç bu kadar aç görmemiştim. Çünkü sık kontrolümüzle ve takviye mamalarımızla onların doymasını sağlamıştık.) Perşembe günü Mükafat Hanım'ın da aynı şeyi yaşadığını öğrendim. Görevliye neden bu kadar aç olduklarını sorduğumda " Otellerden aldığımız yetmiyor abla" cevabını aldım.
Yemek yetmiyorsa kuru mama takviyesi yapacaksınız. Bu canlar size emanet... Kaç kere söyleyeceğiz.
Bazı otellerden ise; yemek artıklarının içine kürdan, çatal ve peçete gibi yavrulara zarar verecek artıkları da karıştırdıkları için yemek arttığı halde alınamıyormuş. Ben de bunu anlamıyorum. Madem bir iyilik yapacaksın elemanına doğru talimat ver. Öyle değil mi? Yemekler bu yüzden ziyan oluyor. Hem günah hem de ayıp değil mi? 
BU YÜZDEN YEMEK ALACAK FAZLA OTEL DE YOK! 
Bu da demektir ki; barınağa gidemediğimiz her gün bu yavrular ve diğerleri aç kalıyor. Onları aç bırakanları Allah'a havale ediyorum. Bıktık beceriksizlik ve yalanlardan! YAPILAN HANGİ İŞ OLURSA OLSUN, ZAMANINDA YAPILMAZSA DEĞERİNİ KAYBEDER. ( hasta ölünce doktor gerekmez) Şikayet duymak istemeyen görevini tam yapacak...
GELELİM SOKAKTAKİLERE...

İster insan, ister hayvan olsun hepsi Allah'ın kulu değil mi? Üstelik bu dilsiz hayvanlar için özel birşey yapmanıza da gerek yok. Sadece artıklarınızı poşete koyup, ağzını bağlamayacaksınız. Çöpün yanına açık olarak bırakın ki yiyebilsinler. Ama barınaktakiler daha da şanssız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder