22 Mart 2013 Cuma

HAYVANSEVER ÖĞRENCİLERİMLE BARINAK ZİYARETİMİZ


      Bir süredir Öğrencilerime sokak hayvanlarını anlatıyorum. Bazen sevimliliklerini bazen de malesef başlarına gelen kötülükleri... Tabii ki barınaktan da bahsediyorum. Anneleri zehirlendikten sonra barınağa getirilen 3 küçük yavruyu anlatıyorum mesela. Ben anlattıkça baskılar çoğaldı: "Öğretmenim bizi bir gün barınağa götür."şeklinde.Geçen hafta havanın güzel olduğu bir okul çıkışında ben ve 5 öğrencim barınağa gittik. Her hafta başka bir 5 öğrenciyi götürme sözü vererek tabi. Önce bahsettiğim yavruları sevdik ve ardından sıra büyüklere geldiğinde tedirgin oldular çocuklar. Anlattım onlara köpeklerin ifadelerini. boyutları ne kadar büyük olursa olsun sevgi bekleyen bir köpeği nasıl tanıyacaklarını. Ardından başını okşadılar,sonra onunla fotoğraf çektirdiler ve tasmasının çözülmesini istediler. Korku,sevgiye yenik düştü ve biz o gün oradan çok mutlu ayrıldık. Ama en önemlisi bu 5 öğrenci "Sokaktaki köpeklerden korkuyoruz,toplayın hepsini" diye sürekli şikayet halindeki bencil ve mutsuz insanlardan olmayacaklar. 1 kişi değişir kim bilir belki bir gün dünya değişir!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder